Niestandardowe i optymistyczne wielkanocne artykuły promocyjne to w tym roku produkty z filcu, który wciąż inspiruje. Połączenie materiału, niebanalnego wzornictwa i walorów użytkowych powoduje, iż filc może być twórczo wykorzystany jako wspaniała dekoracja świąteczna lub wiosenna. Fortress, producent produktów promocyjnych Fortress Gifts, proponuje linię produktów ekologicznych z filcu.
Nowe wzory, bogata paleta kolorów oraz lekki, łatwo poddający się obróbce materiał to główne zalety filcu. Jest jednym z najstarszych typów materiału wytwarzanego przez ludzi, starszym od tkactwa.Walory użytkowe filcu pozwalają na kreowanie bogatej gamy produktów o różnorodnej kolorystyce. Filc ujmuje - również pod kątem promocji. Filcowe gadżety o designerskich kształtach skutecznie mogą wesprzeć kampanie promocyjne marek i firm. Przyciągną wzrok konsumentów.
W tym sezonie Fortress Gifts proponuje Klientom kolekcje gadżetów filcowych idealne na wiosnę i Wielkanoc. Koszyczki o różnorodnych kolorach i kształtach ucieszą najmłodszych. Podkładki stołowe czy serwetniki, stojaki i ubranka na jajka z dekoracyjnymi motywami sprawdzą się jako elementy ozdobne stołu. Przyjazne zawieszki z kolorowego filcu będą miłym świątecznym upominkiem.
Na każdym produkcie istnieje możliwość umieszczenia logo, stąd filcowy gadżet reklamowy jest jak najbardziej idealnym prezentem dla Klientów.
Informacje o firmie:
Fortress S.A. jest liderem w realizacji promocji gadżetowych (Fortress Gifts) dla firm.
Łączy trendy w produktach promocyjnych z wiedzą, kilkunastoletnim doświadczeniem na rynku, kontaktami handlowymi, wysokimi umiejętnościami w zakresie importu, logistyki i finansowania kontraktów.
Fortress S.A. dostarcza artykuły promocyjne w pełni odpowiada¬ące potrzebom swoich Klientów. Kreatywne, nieszablonowe podejście pozwala na indywidualne dopasowanie upominku reklamowego, korespondującego z działalnością firmy i jej produktami. Fortress S.A. zapewnia również doradztwo i wsparcie w procesie tworzenia i realizacji kampanii promocyjnej.
Fortress cieszy się zaufaniem uznanych firm sektora FMCG, między innymi takich, jak: Unilever, Kompania Piwowarska, Danone, Nutricia, Terravita, L’oreal, Maspex, Coty, Lubella czy Coca-Cola.
Dotychczasowymi hitami okazały się dostarczane przez Fortress pacynki i puzzle wspierające sprzedaż produktów marki BoboVita, magiczne kubki Terravita będące upominkiem świątecznym dla Klientów marki oraz bajkowe lunchboxy Rama, cieszące się uznaniem w całej Europie, czy maskotki Małe Głody, towarzyszące promocji sprzedaży serków Danio.
Na europejskim rynku znalazło się 30 mln artykułów promocyjnych stworzonych przez Fortress Gifts.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów Fortress Gifts poszerzył swoją ofertę o nowe grupy produktowe. Mały sprzęt AGD to pierwsza z nowych propozycji, odpowiednia dla Klientów poszukujących produktów, które wspomogą spontaniczne akcje sprzedażowe. Druga grupa to tekstylia, w których imporcie Fortress S.A. ma wieloletnie doświadczenie. W szczególności ofertę stanowią T-shirty, do wykorzystania jako gadżet w akcjach promocyjnych lub jak element ubioru pracowników firmy.
www.fortressgifts.pl
www.facebook.com/FortressGifts
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/na-wiosne-wielkanocne-gadzety-z-filcu-od-fortrss-gifts